Om bloggen

Pappanerd er en blogg om livet som mann, far og dedikert gamer. Her finner du daglige oppdateringer om spill jeg spiller, anmeldelser og meninger om spill. Andre ting som kan bli nevnt som interesserer meg er tegneserier om superhelter, filmer, fotball og musikk. Husk på å klikk følg om du liker det du leser.

Legg også gjerne igjen en kommentar.

mandag 26. oktober 2015

Dagens DCUO - Scarecrow

Idag har jeg fortsatt på min Scarecrow-karakter og brukt alle mine andre karakterer for å finne den siste biten som trengs for at Scarecrow skal se ut som han gjør i tegneserien.
Tidligere skrev jeg at jeg muligens ville lage en reportasje hvor jeg viste veien fra start til slutt og hvordan designet ville forandre seg på denne reisen.

Jeg tok heller en snarvei på dette og forandret min Beast Boy-karakter om til Scarecrow,
slik at jeg skulle slippe denne lange, tunge og ganske så repeterende reisen gjennom spillet.
Det å designe denne karakteren har sine utfordringer, for selv om man kan skaffe seg både hatten og masken til Scarecrow, så kan man kun ha på seg den ene. Dette gjorde at jeg måtte faktisk velge bort den ikoniske masken, og heller gå for hatten og heller erstatte masken med et zombie-ansikt, noe jeg selv følte funket nok så godt. Det går heller ikke an å anskaffe seg de rette klærne, så designet blir min egen tolkning, basert på hva som går an å få i spillet.

Nå er Scarecrow så og si perfekt, men det er en ting som mangler fremdeles og det er nettopp denne tingen jeg har brukt dagen på å finne; nemlig Scarecrow sin kjøttøks.
For å finne denne våpen-stilen må man fullføre Scarecrow delen av 4-manns oppdraget Arkham Asylum, men da mine karakterer er nå såpass sterke, kan jeg ta dette oppdraget alene uten å sette meg i kø sammen med andre folk. Idag har jeg fullført dette oppdraget 6 ganger, uten hell.
Før dette har jeg fullført det 3 ganger bare for å få hatten som tilhører Scarecrow, så man kan si at jeg begynner å bli noe lei av Arkham Asylum-oppdraget.

Med det sagt, så er det bare til å fortsette med letingen,
og her er en foreløpig versjon av min tolkning av Batman-skurken Scarecrow:


Legger ut nok et bilde når jeg får kjøttøksen,
så får dere sett hvordan karakteren ender opp til slutt.
Kommenter gjerne hva du syns om den, og husk å klikk på den søte "følg" knappen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar