Om bloggen

Pappanerd er en blogg om livet som mann, far og dedikert gamer. Her finner du daglige oppdateringer om spill jeg spiller, anmeldelser og meninger om spill. Andre ting som kan bli nevnt som interesserer meg er tegneserier om superhelter, filmer, fotball og musikk. Husk på å klikk følg om du liker det du leser.

Legg også gjerne igjen en kommentar.

tirsdag 10. november 2015

Beklager oppholdet...

Jeg må rette et aldri så lite unnskyld til de få som evt daglig klikker seg inn for å se om noe nytt på gang. Jeg har vært litt vel dårlig på å oppdatere bloggen, men dette skal bedre seg.
Jeg håper at Fallout 4 ligger i postkassa mi idag, hvis ikke så kommer det i morgen og da blir det nok noen mer daglige oppdateringer om hva jeg foretar meg i det som for meg er årets mest etterlengtede spill...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar