Om bloggen

Pappanerd er en blogg om livet som mann, far og dedikert gamer. Her finner du daglige oppdateringer om spill jeg spiller, anmeldelser og meninger om spill. Andre ting som kan bli nevnt som interesserer meg er tegneserier om superhelter, filmer, fotball og musikk. Husk på å klikk følg om du liker det du leser.

Legg også gjerne igjen en kommentar.

torsdag 12. november 2015

Oppdatering fra ødemarken...

Etter et par dager i ødemarken har jeg nå nådd level 13 etter å ha vandret rundt og gjort småjobber for folk som trenger hjelp. Jeg har hjulpet Brotherhood of Steel og takket nei til medlemskapet, men derimot blitt general over Minutemen; et brorskap med hjelpere og leiesoldater. Før jeg avsluttet i går, gjorde jeg mitt første hovedoppdrag. Jeg har også endelig funnet min karakters identitet.
Mitt navn er Mokwa (et kallenavn fra bl.a. FIFA), og jeg er en snikende hardhaus som ikke tar dritt fra noen. Jeg gjør ting alene og på min egen måte og jeg dreper før jeg blir sett. Ofte med hjelp av mine lyd-dempede våpen, men helst med min følgesvenn; macheten Voorheese.
Jepp, macheten min er oppkalt etter antagonisten fra Fredag den 13-serien.

Jeg har nå fått oppgradert snike-evnen min til å få ganske så gode kritiske treff, spesielt med nærkampvåpen, og jeg kan  nå endelig gå i lommene på folk som ikke har sett meg å legge aktive miner og granater, noe som er en morsom måte og bli kvitt store grupper på om de er samlet.

Jeg har lite rustning, militær-kamuflasje og hvite solbriller, du vet...for å se kul ut.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar